زندگی سخت
دفتر خاطرات
هرگز دل من ز علم محروم نشد کم ماند ز اسرار که معلوم نشد هفتاد و دو سال فکر کردم شب و روز معلوم شد که هیچ معلوم نشد
دو شنبه 11 تير 1403برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : Rozhin

هر چند که یک کانال تلگرامی دارم اما باز اینجا رو دفتڕ خاطرات واقعیم میدونم

تابستونە و هوا گرمه ساعت یک تاشش برق میره و هوا به شدت گرمه فعلا کە 18:38دقیقەس و من روتختم دراز کشیدم هۆای کولر سردە 

اوضاع سلامتی روانم اصلا خوب نیست خیلی وقت میشه کە برای سلامت روانم تلاش نمیکم و همه چی رو میریزم تو خودم گریه میکنم زیااااد و نمیتونم در مقابل حرف های دردناک و رفتارهای زشت مادرم و سلام که بیشەرش مادرمه وایسم میدونم قدرت تابآوریم به شدت ضعێفه و اعتماد به نفس ندارم  از اینکە مردم دربارەم چی فکر میکنن از اینکە تنبل بازی در میارم از اینکە نمیتونم مستمر بخونم و دو ماه دیگە آزمون دارم به شدت بدم میاد میخوام هر طور شده یکی از این ازمو ها را قبول شم .زندگی کردن اینجا خیلی کسل کنندەس نمیتونم برم گباشگاە و ورزش کنم از زندگی شهری دورم و مادرم مدام کارهای سختی ازم میخواد و درکم نمیکنە و براش مهم نیست ،از این متنفرم که چرا باید برام مهم گباشه کە اون چی راجب من فکر میکنە از این ب بعد میخوام بیشتر رو کودم کار کنم ایجکە مادرم ازم انتظار داشته باشه کە اوججوری ک میخواد رفتار کم و لباس بپوشم خسته شدم من وسیله نیستم اصل طرز فکر اونها اینە کە دختر خوب باید حرف پدرمادرشو فکر کنە ۆ من نمیتونم هم دختر خوب اونها باشم و هم خودم پس من خودم انتخڵب میکنم کسی کە قدرت انتخاب دارە میخوام  دنیا را بگردم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Law و آدرس rozhinbabzan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: