دفتر خاطرات
هرگز دل من ز علم محروم نشد کم ماند ز اسرار که معلوم نشد هفتاد و دو سال فکر کردم شب و روز معلوم شد که هیچ معلوم نشد
دو شنبه 13 فروردين 1403برچسب:, :: 22:2 ::  نويسنده : Rozhin

امروز خیلی عصبی بودم هنوز نتونسته بودم حرفای دیشبو فراموش کنم و خیلی جاها فحش دادم بە اطرافیانم واقعا نمیخوام کە اینطوری باشم نمیتونم چطور من مطمئنم با فحش دادن و دعوا نمیشه در فکر تغییرم خب امروز درس خوندم یک ساعتی خیلی حس خوبی بۆد .

با مادرم حرف میزنم بهش میگم من دارم درس میخونم ارامش باید باشه این همه سال زحمت کشیدم میدونم تو هم دوست داری کە من از؟نا قبول شم راجب به ازدواج هم بگم کە من با آدم درست خودم اوکیم کسی کە با کار کردن و درس خوندن من اوکی باشه کسی کە مثل خودم اهل درس باشه کسی کە عقیدەش شبیه خودم باشه ،من بااون شخص ازدواج میکنم نە شما پس باید به هم بخوریم منم چند ماهی باهاش حرف میزنم من نمیگم با یه آدم بد سیکاری تتوی کە رفیق بازە ازدواج میکنم من هم خودم تا حدی میدونم چی درستە و چی غلط و صلاح خودم ۆ شما را در نظر میکیرم 

اینا رو حدودا به مادرم میگم و تو جمع دیگه راجع به ازدواجم بحث نمیکنم بهش میگم درمورد ازدۆاج من نمیخوام تو جمع فاروق ۆ غزیبه حرف بزنەیک مثه فاروق مسخرمون کنە اصلا این مسئله منە چرا اون تو کار خونوادە ما فضولی کنە من و تو عصبی بشیم غریبه ها به ما بخندن 

نمیخوام کە زندگیم مثه هاوژین بشه کە تو جمع راجب به سختی های زندگیمبحث کنم چون ارزش خودم کم میکنم 

باید با سیاست حزف بزنم نباید از کلمه حق من زیاد استفادە بکنم چون اونها کلا مخالفشن و جبهە میگیرن بجاش از واژە صلاح خونوادمونومیدونم تو صلاح منو میخوای منم همچین چیزایی اونو خلع سلاح میکنم 

آرامش به خودت برگردون من دارم از بیان چیزهایی کە لنزمه فرار میکنم من منتظر موندم کە مادرم بیاد و اینا رو بگە ولی اون نمیاد چون اون یهمریض بجاش خودم صلاح خودم میدونم و سعی میکنم هر روز خودمو تغییر بدم از هر نظر من باید ادم بهتری بشم . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Law و آدرس rozhinbabzan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: